31/12/11 - terakhir habiskan duit dalam tahun 2011

ASSALAMUALAIKUM  - JUSCO ,PERDA !
yeahhh . today last aku shopping bersama kawan aku . MAS  ! Kami dah rancang nak kuaq dri minggu lpas ag...so tercpai juga untul kli terakhir dlm thun 2011 ! kami mmg suka pergi jauh jauh . ! X banyak mna pown yg kmi beli ..aku beli bju n kasut ..mas pulak , apa yg dicari semua xda saiz ! kocian ! tapi last minit dia beli beg galas ! yewww .. beg galas dia sama mcm beg purple yg aku pkai tu . heeee . kalo nak thu , kami dah ada bnyak brg yg sama .. baju , beg dan dll . Jom KLIK SINI dan  DI SINI JUGA ! trimas =D

yeahhh . aku ada baby !
comel , right ? 
hah , ini ada cri2 keibuan !
heeeee . yeahh .
masing masing kami dah ada anak .
heeeee :)


 dah supa patung aku tgk pic belah kiri nie !
nak jd askar ? polis ? haha ! tidak !

x prepare ag nak snap pic ! tp bntai aja ...
ok apa ! aku makin tembam , right ?
ehh ! opzzz sori !
aku cium nama aku .
tgn tu x boleh blah la !
hduh lah .... *pi angkat buat apa x taw ?

1. fried rice (western food) . sedapnya ! harga pown sedap !
tong perut aku mmg bersyukur sgt2 la ..*last day 31/12/2011
makan nasi ! azam thun bru x nak mkn nasi selma 5 bulan .
insyaALLAH :)

2. kenpa dua cawan ? ohh ! satu untuk kawan aku . MAS !
MILO + SOYA = LOYAMISO <3

hah ? ini apa pulak ? coba ampa teka ? heee
ini brg yg telah mnghbiskan duit aku sebanyak rm80 !
so , x payh fikir rugi ke x ! mmg x rugi ...
kalo dapt bju warna purple . HEEEEE <3

psssst : SELAMAT TAHUN BARU ... Assalamualaikum 2012 . Waalaikumussalam 2011.
semoga thun bru nnti lebih baik drpda thun seblomnya ! aku nak jd mnusia yg lebih terbaik dripada terbaik !

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik