balik kampung ~~ result oh result ~~

Assalamualaikum ... huawuaaaa .. _O_ . mnguap mnandakan aku x ckup tdoq lagi . tp sudah pukul 9 pagi ? wow ! terlajak tdo . umm . nasib baik + untung la mama aku x kerja . (oii kak oii .. bgun la .... babybaby pown dah bgun taw . ampa bila nak bgun ?) ewww . babybaby mna pulak lah mama aku sebutkan nie .(dalam hati mao ja smbung tdoq , ini semua sbb aku la *protes !! . pulun sgt baca novel sampai pukul 3 pgi . huh!!  . besa lah . org kemaruk novel ) dah duabijik novel aku khatam !! sesudah mandi+sarapan , aku pon apa lagi ! buat part time gan blog + mukabook !! bosan bosan bosan .

okeyh ! hari nie aku mao pulang ke kG . KAMPUNG BUKIT TINGGI ,KEDAH . hah ! kalo ampa nak taw , kg aku atas bukit . tinggi mngunung pulak tu ! mcm gunung knabalu nuh .... *ampa ampa caya ka ? ermm septutnya aku balik pg nie . tp sebabkan aku dok melayan novel , terlupa nak habaq kat bapa aku suh beli tiket pagi nie  hadoi hadoi . *kalo tak , bolh la tgk ombak rindu 2x ! okeyh okeyh  petang nie naik bas mara liner . ! jrg arghh aku balik kg naik . selalu naik keta sport gan family aku ja ! . brooommm brommmm ...beberapa hari nak dok kg ? seminggu ? *oh mna boleh . 15 dah nak melepas ke angkasawan !! . hari ahad atau isnin aku balik la . tp rsa sayu ja nnti klo nak balik kulim ! aku suka dok kg . aku suka dok kg . x suka dok bandaq nie ! x suka ! xda kawan ! kawan kawan jauh ! okeyh okeyh . jgn sedih . jgn sedih ! *haha , apa pown x boleh !!
cantik x muka aku ? cantikkan :) oh ya ! memandangkan balik hari isnin . hah ? isnin ! huh duabelasduabelassebelas !! trikh menentukan aku jd kawin ke x !! . tarikh yg mngundang aku gelisah , risau , takot , gelabah . result final exam lol :) ok . aku dah ckap kat kawankawan . yg aku nak deactive FB . off FON . aku nak diam diri . hehe . kawankawan .jgn cri aku taw . aku nak pi honeymoon :) yeahh . btoi tu . aku akn lakukan . macm aku buat sblom final exam rituh .. sebulan aku deactive FB . sbb kdg2 FB melalaikan aku . bukan aku melalaikan dri aku ya .hehehehe *supa kerang bsuk megeyehhnya ... blog x boleh deactive . kalo bolh . aku akn lakukannya ::) . sesaat aku fikir tntang result . aku dah buat yg terbaikk . hempat paper . msti bolhkan ? org lain henam lapan paper boleh buat . ang hempat paper . lagi lagi boleh kan ?? hati aku redha sikit bila aku memanjatkan doa kepada PENCIPTA ku .. 

p/s : semua org inginkan kejayaan . kita perlulah berusaha keras jikalau ingin memiliki kejayaan ! berusaha > berdoa > tawakal kepadaNYA . insyaALLAH . AMIN .. DIA boleh mbantu kita sekiranya kita mmbantu dri kita dahulu . ibu bapa pasti gembira melihat kejayaan yg diperoleh :)


2 comments:

komen komen dari si kacak + si cantik