party birthday (TM point,Kulim)

Assalamualaikum ... ha , selsema aku blom baik . dah telan panadaol , pown x baik ag ! selalunya sebulan bqu baik . redha ! aku suka . heee ,, sora rock kapak nie . minta cepat2 baik kan . amin ^___^

*okeyh ! sudah 3 hari aku praktikal .. so far so good la .. tempat praktikal aku besaq ,kukuh . TELEKOM MALAYSIA BERHAD (TM point Kulim) .. semua org thu kan ? haha . okeyh ! tmpat nie aku suka . sesuai la gan aku . boleh bergaul2 gan kakak2 , abg2 kat sini . *abg ke ? heeee ..ada punch card ! huh x boleh datg lambt . yeah ! sbb setiap pg office aku ada bacaan doa , ikrar , morning talk . ampa ada ? heee ..
mmg ok la kan , bgus juga mcm tu .. bos aku baik juga . kdg2 dye straight uh ! mmg cam tu la kan . mna ada yg baik terus ...okeyh ! tiap2 hari aku kena jga pintu . sambut tetamu ! nie sistem bru ... sat ja ! 15 min ja pown . after that , buat kerja sndri lol ... mngadap komputer la aku tiap3 hri . heeee ... nak taw x , suhu office aku mcm kat luaq ngra . sejuk uh ! tiap tiap aku mngiggil ..heee ..

yeahhh . hri nie office ada buat majlis perpisahan n bezday seorg staff . dye naik pangkat . pindah ke SP . pdhal dah lma dye pindah . tp x smpat buat .. alhmdulillah . knyang perut aku . dapt mkan mc'd prosperity burger ! terima ksih ya :) *thun depan , office aku ada buat dinner ! yeahh ... yippy ... *___*

party untuk dye !
puan Faridah .. 
Staff TM point Kulim !

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik