Hadiah Untuk Bapa Mama . DIPLOMA PEMASARAN .

Assalamualaikum .
11.45pm ~ 1.30am
huh . mengantok nih taqa mna pown x taw la . x taw nak hbaq . uhh ! masa dok tgk konsert semangat inspirasi . jantung aku dah dup dapp dupp dap . jntung nie dah ada kat lutut ! tungu masa untuk jtuh . tungu masa untung naik .. pkul 11.45 aku dah celapak tungu depan laptop ! punya lah semngat nak tungu result ! pkul 12 pown tiba . 12.12.2011 . huh ! buka buka x bolh x bolh! . *hoii ... haprak toi . apasai x bolh lagi ? junior aku dah bolh tgk da ! PTSB oii . bukan dok lam hutan . tungu macm putera jtuh dari kayagan . tp x kuaq2 juga result tuh . maleh da tunggu aku pown tdoq la . *sampai sepupu aku kta , (kak , awt tgn ang sejuk semcam ja) . mao x sejuk . kak takut la ! haha .. kawan kawan pown pesan , klo da bolh tgk mcj depa . pdhal aku dah off fb tu . leceh la tungu bnda yg x muncul2 nie . haha !polipoli lain semua dah bolh tgk .ptsb ja x bolh ag ! aishh . semlam line mmg cikai la . besa la . nak bg gmpak gmpak la tu . tdoq nyeyak . hujan pulak kat kg aku . lagi la syokk tdoq ..

7.30am ~ 12.30pm
mleh pulak nk bgun .masih hujan lagi .. pg2 kawn aku da mcj . result x bolh tgk juga . okeyh fine ! aku dah maleh amik taw ! biaq la . jntung aku pown dok bunyi supa angin ribut kencang ja ! aku pulak pesan ! result kuaq gtaw aku . aku nak pi merempit gan sepupu aku sat . nak pi ngorat pakcikpakcik kat telekom.. haha . dok tungu tungu ada mcj ! dari anis . result dah kuaq ! hah ? aku dgn kalutnya teruih kol . dia pown gtaw . lpas ja ltak . kawan baik aku kol . SARA !!!!!!!!! . aku ingt dye kol nak gtaw result dye .. rupanya nak tnya result aku . huh . hampeh la syg . heee . sory ! aku gah date pakcikpakcik TM . so aku blom tgk . semua pkat mcj aku . haha ! okeyh . aku org kuat lam klas ! hee.msty depa dok cari pnolong depa hat ceria , bising , suka gelak , suka buat lawak lam clas nie *huh,perasan teruk la ang zati oii* .. wait wait ! nnti aku gtaw ampa ... dupp dap dupp dap .. tgn aku lgi bertambah sejuk .. sekali lagi dapt mcj dari SARA  : Zati , TAHNIAH ! .ko AKJ ! .HAHA * . aku copy sejibik mcj ang nie .. zati : huh , tipu tipu . werk :P... sara : saya seorg yg JUJUR .hehe . HAHA . cangak pa ag . aku kol teruih , dye kta btoi . hehe . ALHAMDULILLAH .. teruih balik umah . dgn gelbahnya aku mncari laptop , teruih kol mama aku !!!

okeyh . aku hnya mmpu tersenyum . 


1st : tgk yg aku bulat ats tu . haha ! oh tamadun islam . sory ! aku blom ckup tamadun . sbjek susah senang . aku saja yg thu . mybe sebab aku suka sembang sembang , main main lam clas kan time nie ! haha . *1st time dapt agama C+ . okeyh ! dak clas aku xda org dapat A . half B , half C .. HAHA . gelak ja la :::)
2nd : Jgan tgk bolat hat bawah tu . klo nak tgk tgk la . dah tgk jgn ckap aku nie blgak . aku nie pndai . aku sama ja mcm ampa ampa semua . Tahniah DprA .. anda semua semua berjaya . bertambah lagi pelajar A dpat AKJ .... 7 org setakat petg nie ... syukur alhamdulillah ...

Terima kasih kepada mama bapa ! ini saja yg aku mmpu berikan hdiah untuk mama dan bapa ..sempena bezday bulan DISEMBER 7 dan 25 .. kakak dah usaha habis hbisan .. sngup bersekang mata baca buku smpai pg . pagi2 dah menapak di library stdy gan kawankawan ...kepada semua pensyarah - pensayarah yg mngajar kami . walopun kami bnyk sogeh . bnyak main2 . nakal sikit2 ja . kami tetap berusaha untuk mndapat kejayaan . nak buktikan kepada cik/puan yg kami semua bolh berjaya.. kawan kawan , aku x kan lupa jasa jasa ampa . bnyk mmbntu/menolong antara satu sama lain . sem 5 kita stdy group mcm tu lagi . ya ! AMIN .... aku deactive FB sblom final exam, sbb kadg2 FB nie melalaikan mnusia . tp mcm syok ja xda FB . HAHA . tp rindu pulak kat kawn kawan aku yg jauhjauh :) 

Pssst : Tiada apa yg gembira selain memiliki kejayaan .. semua org mmpu memilikinya . kejayaan terletak pada dri sndri . cuma mahu dan x mahu sahja . sekian :)

2 comments:

komen komen dari si kacak + si cantik