jalan-jalan !

Assalamualaikum...hai...hah ! aku bqu nak up to date post aku nie ... pdahl bqu beberapa hari lpas kan aku dah update blog semak samun aku nie ... ha, ampa nak taw dak aku dok kat mna ? klo ampa x mao taw pown xpa ..aku nak bg taw kat ampa ampa juga okeyh ? aku ada kat kg ..haha ! kg kesygan aku .. heeee..

hari nie aku gan sepupu aku pih nuh jalanjalan naik moto . moto skuter (saja nak habaq) ... bngkit punya lah awai.... sbb nak pi tempat praktikal . TELEKOM ALOR STAQ... pi lah gan pkai bju kurung purple kesyangan aku..calik bedak sikit, celak *dah ckup , x payh nak melawa sgt noh zatiey... nak pi tempat tu punya lah jauh . ada lah lam tigapuluhminit.. aduhh .. lnguh kaki bak aiii .. supa naik superman ja gan sepupu aku . hahaha . pas pi ckap ckap gan ketua LI ceq tu .. hooorayyy ! boleh tunda trikh .. haha . boleh la ceq pi holiday . kihkihkih . nasib baik la dye x tnya kenapa .. huh ! lega . TERIMA KASIH CIK . :)

Lpas tu seronok la . pi la jln2 gan sepupu aku(anati)*nama kmi nak sma . tp x serupa . heeee. okeyh ! gan pkai bju kurung kan .. jlan2 cuci mta kat city plaza,aloq staq.. jalanjalan punya lah jaln . ha , ada nmpk satu beg nie . cantik lah . *disbbkan dye warna purple . lagi lah aku berkenan . huh ! tp lam hati *syg duit , takot mama marah, dah xda duit* heeee .. tp beli juga .. nnti boleh bawa pi jalanjalan makan angin ... anati pown beli warna koko .. kami selalu ada bnda yg sama tp lain kaler .

sebenarnya warna purple !
guna hp cikaicikai ja .
tu kaler x beqapa nmpk .
beq ! iloveu<3

okeyh okeyh ! pas tu pi tesco pulak .. nak taw pi buat apa ? pi beli BIG APPLE . hehehehe .. lama dah ngidam nak makn . last makn thun lpas kot ? oh ! da lupa .maaf *memory saya supa nenek . kenyang perut ceq telan bnda alah nie . *oh boleh bertambah gemuk aku nie . perut tong aku selalu minta diisi ..heee

Ini sja yg aku mmpu untuk jamu adik aku,
anati dan iwani( kedua2nya adik beradik )

hah ! tengok la . dah hbis dimakan oleh mereka .
heee... aku pown dah mkan dgn kenyangnnya :)
last2 .. bqu tingat nak amik gmbaq . haha !
okeyh .. sapa nak ? sapa nak ?
cepat2 . nnti aku blnja korg ya ::)

pssst : okeyh . hati tgh gugup . resah ! sambil menanti keputusan final exam tgh mlam nie ... tahniah , good luck kepada sepupu aku ! nur anati kerana mndapt pointer yg bgus . :::)

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik