UDA DAN DARA

ASSALAMUALAIKUM -,-

heyakkk.wachaaa ! nyamuk pergilah jauh2 dari aku .asyik nak ketik ketik aku ja . kecian kat aku . darh aku x ckup untuk dri aku . ang lagi mao hsap darh aku . haiya ! aku akn bunuh ang nyamuk *bunuh nyamuk x dosa . sbb dye binatang yg merbahaya ! tiba tiba ....... mama pangil , kakak bgunn *mcm gerak aku kecik2 dulu .. mama dah nak pi kerja .aku mlas bgun ! tp waktu dah memuncak . pukul 8 pagi .t bgun lmbat . stu kerja pown x buat . tiap2 hari jd chef . sya suka bersiang ikan . hehehe! masak untuk adik aku sorg nie ! x makn t , kecian kan dye . dia lah satusatunya adik aku yg aku syg ! heeee ^____^

NUR IRDINA BINTI MHD KHATIM 
1 2 3 : kemabali ke tajuk sbnar !
okeyh . bila cuti cuti sem cegini .aku bnyk hbiskan masa bercinta dgn laptop . bermanja dgn novel . slah satu hobi aku sejak form 3 ag . heyaakkk . ikut jejak mama aku lah nie . minat bca novel . syg mama . i love u lah. okeyh ! kali nie aku baca novel uda dan dara ! yeahh - novel nie best , jlan cerita dye pnuh dgn kemesraan , kesetiaan , menyayangi seseorg dgn pnuh keyakinan *bila la zatiey nureyza nak dapt cinta dari seseorg laki mcm tu ? * hehehee *mcm kerang bsukk sengih nie (*___*)  stop ! 

SAPA - SAPA YG MINAT BACA NOVEL ,
BACA LAH NOVEL INI .

p/s : lambt lagi lah 15.12.11 nie ... x sbar sbar dah ni ... mcm mna rupa ngara itu , bila dilihat dgn mata hdung ini sndri ? 

2 comments:

komen komen dari si kacak + si cantik