KEK BATIK !

hai hai hai kamu kamu semua . hari nie aku sgt2 bosan ! kena bngkit awai sbb kena pi imigresen ! pi sna buat apa ? pi tgk mnusia hat x taw senyum ! hadoh .. sakit hati ja tgk mnusia cam tu . senyum cikit kak ! sikit ja pown jd lah un ! okeyh . ochh . pergi sna kena berjam2 tungu . tu yg x syokk tu . awat hat ramai org x taw ? semua pkat nak pi luaq luaq . nak pi holiday holiday la tu ! hehehe . *ouchh abg tu ensem ! nasib den SINGLE . xda org marh klo aku senyumsenyum gan abg tu ! HAHA . 

sesudah 2 jam berlalu .. balik umah terus buat kek batik <3 ! dah lma nak buat .tp *syaitan selalu kta x payh zati x payh . ang pi tdoq ja ! ok FINE ~~ syaitan tu berjya jtuhkan aku ! apa punya syaitan la ! kali nie syaitan x kan dapt jtuhkan aku la ! . ok ! jom jalankan kerja ... mlas nk gtaw bhan-bhannya . n cra2nya . aku thu kek aku dah siap buat ! hehehehe . 



* 1st kek jd elok . mnis pown ckup rsa ja ! kaler pown cantik . 
* 2nd kek - huh .. rsa GERAM . MARAH ! warna dah cantik . tp cair . napa ? napa ? mnis tu jgn kta apa la ! serupa LORI SUSU TUMPAH ja lam vision tuh ! aduhh . 
* haha - ouchh . nnti nak buat ag ! adik aku suh buat cheese cake pulak ! *pengsan teruihh . hehe

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik