SELAMAT PEGANTIN BARU

ASSALAMUALAIKUM !!

okeyh ! okeyh . 

1st :  Saya mengucapkan SELAMAT PEGANTIN BARU KEPADA CIKGU ZAIREY DAN ISTERINYA . TAHNIAH . 3 DISEMBER 2011 . Dia juga merangkap sebagai warden kami kat SMTBW ..duludulu selalu tnya dye ! cikgu bila nak , bila nak kawin , bila kawin jgn lupa jmput ank2 buah cikgu ya ! yeahh . lastly , dye jmput semua anakank buah ya ! terima ksih cikgu ! sedap makanan yg disediakan ! hehehee ---- kami sampai pown dah pukul 3 lebih lebih - sbb cikgu kta mai lmbt2 sikit ! bqu leh tgk pgntin . yeah ! tepat masanya kami tiba . kihkihkih ..... ewwww ! seronok tgk pgntin baru ... SAYA BILA LAGI?? (oppzzz ..arghh mngedix2 pulak).. kami pi dua buah biji keja ja ! seramai 8 org ialah VIP MIRA MAKSU ALIN FARRA NADIA MIRA JAM *nmadyeglamoursikit* HAZIANA . *dyexdafb* Lastly org terpenting VVIP --> TUAN BLOG.. *maokenaperlinntigandepadepanie* 

lalalala .... berseri2 muka cikgu yeahhh !
nnti kami kami kawin ! kami jmput cikgu yeah !
DATANG JGN X DATANG !

ehhh . anak anak buah cikgu yg comel comel
dibelakang tu . ewaaah ! kenangan bersama cikgu !
*amik berkat , x lma lagi kami pulak . oppzz !

hah . aku bukan nak suh ampa tgk gambaq nie bnyak2 kali ! aku nak suh ampa tgk *muka yg dlam bulatan tuh*!
HAHAHAHAHA . ~~~~ oihh ! time bila la aku boleh pejam mata ??
mungkin aku maluuu .. ewwwww ---- mungkin juga perutku sudah knyang !
AWAS ! JANGAN GELAK !

2ND : sesudah kami mnghadiri perkahwinan cikgu ,dan perut pown sudah mngucapkan terima ksih .. kami merancang untuk pergi berjalan2 . hah ! ada nak pi sunway , ada nak pi pacific . *aku bg cdgn pi giant , depa x peduli * sian aku ! HAHAHA . last2 pergi pacific . mao tgk wayang . huhu .... cerita OMBAK RINDU !! . happy sgt2 dapt berkumpul mcm nie ! terima kasih kawan kawan . sya bhagia kerana memiliki shbat mcm ampa ampa semua . !! pelbagai celoteh yg ada . dri zamn sekolah hingga sekarang . mcm nie lah kami ! sentiasa bising ! x pernah dok diam klo bersama ...*mna bolh diam , rsa rugi kalo diam ! HAHA 

INI TIKET WAYANG OMBAK RINDU!
tudiaaa . 8 org sekali guss !
*KALO NAK TAW , PENUH 1 LINE.
JGN JELES YEAHHH . 

hah ! apa nak dikata . xda keja lain lah kan .
POPCORN sentiasa bersama apabila menonton wayang !

sedang tunggu 4 dara lagi ..
mira, alin , maksu , mira jam !
huh - mereka blom sampai .
SNAP LAGI LAGI DAN LAGI !

NAMPAK SGT BOSAN DAH LA TU !
buat aksi didepan org sedang berkasih syg !
*nad , aku taw ang nak naik ats moto tu :D

yeahhh ! anak PENANG .
*mira , nad , miera *

huh - ada lagi ! depa lagi .
asyik asyik depa !
gmbaq2 ceq xda pown ?
HAHA . ceq dok lam toilet time nie !

INILAH KAMI ! SAHABAT !
PERSAHABATAN YG TERJALIN
SEJAK THUN 2008 HINGGA SEKARANG DAN SAMPAI BILABILA
KEKAL KAN PERSAHABATAN KITA !
I LOVE U ALL <3
I MISS U ALL !



No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik