malas uh nak buh tajuk !

Assalamulaikum , hai readers -- selamat pagi , heayah -- selama 5 hari berkerja , msti dok tunggu saatsat cuti kan ! tipu la klo ampa x tungu -- sya suka cuti - sbb boleh buat kerja mcmmacm - tambah2 boleh mkn sdap2 kat umah . hari nie mama buat SOTO . eww ! sedap :) pagi nie ceq sarapan honey star + dutch lady , nasi goreng (huhu,bukan selalu mkn nasi) tgh diet skrg nie ! haha --


selain tu mngadap bnda alah nie , baca novel smpai lebam ! lpas tu tulis report ! ouchhh . sgt sgt bosan ! mlas nak pikiaq , nak tulis apa , nak kena buat ayt BM ++ lagi lah x suka ! walopon terlalu bnyk kerja , bukan senng nak buat ayat kaw kaw ! almaklomlah - nak bg report cantik -- heeee , tp minggu nie xde lah beban sgt . sbb cuti ari ahad (sultan kedah *AGONG kita sekarang) xda la tergesa2 nak buat report .. ari isnin bagi bos cop ! cukup 4 mingu da aku LI ..sat ja sebulan .. alhamdulillah -- x lma lagi hbis la aku kerja uewwww :) - boleh x kalo LI , x yah tulis report ? huh - kan best -- laalaa

ini la buku yg selalu aku buat karagan 360 pp
pnjang uh ! haha -- buku nie juga aku mlas nak
hadap - umm
tempat saya - tgk , bnyk kan kerja saya . heeeee
pc nie la selalu aku mngadap - buat kerja --
 buka mail , buka macam macam la
telefon tu untuk kol customer , n org lain ! (yg pnting2 aja k )
okeyh kawan kawan ! dah xda idea nak update apa ! sbnarnya mlas , tp nak update juga ! simple aja ! x cantik mna pon . kbaii --- selamat bercuti !

1 comment:

komen komen dari si kacak + si cantik