- Tarian Zapin - Program 1malaysia -




hai . selamat malam . takziah buat keluarga izwan pilus -
semoga rohnya dicucuri rahmat . Amin !

ha - sbnarnya nak buat entry pasai nie dah lama dah -
tpi xda bhan - so, saya dah ciplak pic nie kat fb kawan !
la nie bqu nak update da - thun lpas punya cerita !
sbb dia ja yg rajin dok snap pic time - kamera dia .
aku mnyertai kursus tarian zapin - under kolej komuniti -
anjuran Jawatankuasa Perwakilan Perlajar PTSB --
free ja taw ! dapt sijil . huhu - mkan tmpat tingal semua disediakan !
ha , tapi bukan sbb bnda nie saya nak masuk . aku boleh menari ! haha -
saja nak cari pngalaman kan ! klo org tnya , saya pon pndai menari !
haha , xda lah . saja ja tu --- mngisi masa lapang - dri dok kat umah tu -- 
bqu habis final exam . so , enjoy ! hilang sikit tension kan !
24 - 26 NOVEMBER 2011 - PTSB - Program 1Malaysia -
okeyh , mlas nak potpet sorg sorg ! jom tgk gambar -


amboi - menari sakan !
sampai x sedaq , time bila gambar diambil
bnyk step taw . ada 18 kot !
tp ada yg TERmiss juga . tp berjaya dilakukan !
tu la . gatai sgt pi jln jln . haha :D

UCAPAN TERAKHIR OLEH PUAN WANI -
*sapa bodak ptsb , JKE msti knai puan !!
- Encik berbaju kuning tu la SIFU kami -
terima kasih - best dia ajar ! x grg taw :D
comelnya ank puan wani !
kecik kecik dah pndai posing :D
okeyh - last ! yehakkk ..
semua dok posing posing
girl - cool saja ! tetap comel !
jejaka - aku naik heran gan depa !
depa dok ngorat SIFU agknya --

okeyh . tamat sudah cerita karut marut haku  - sebenarnya ada video taw ! tapi ada kat puan - so , xdapt la aku nak tunjuk kat hmpa -- kbaaiii -





No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik