bergembira bergambar di waktu petang !





Bila tiba waktu cuti pagi jumaat sabtu tgk Nasi Lemak Kopi O . 
bila tiba waktu petang . tgk apakah ? siaran ditutup !
pagi pagi saja aku layn tV . sb mlas nk on9 awai2 .
Tengah hari aku  mngadap mukabuku jatuh cinta kepada twitter . 
then tdoq .mengantuk la pulak time cuti nie kan . 
report ? x yah buat . esok ada masa ag ! haha
so , time petg mmg lagi bosan A+++ la dok umah . 
aku pon apa lagi , mcj mas ajak pergi taman hitech park !

seingat ingat aku . masa kecik dulu ja aku pergi .
tempat nie besaqqqq . tp dia tersmbunyi .
ramai yg x taw ... aishhhhh ! kalo joging mmg sihat teruih !
pecah peluh 4 5 6 baldi . *nampk sgt tipu*
best lagi dari tasik kulim aww ! 
jom jom warga kulim . petang petang kita pergi sini !
joging , main taman mainan , bergambar . 












kami suka bergambar dekat mana mana sahaja . 
tangkap gambar sendri pon dah adat kami . 
sepetang bersama menghilang beban di bahu !
menghabiskan masa dekat sini dgn mas
selama 1/jam di hitech park , kulim , kedah .
Jumaat 30 mac 2012 . 

3 comments:

  1. Hai..saya ada menjual tudung bawal..jika berminat boleh ke page ini ye...=)
    http://www.facebook.com/pages/Tudung-Bawal-Zulaikha-Collection/275357082541972

    ReplyDelete

komen komen dari si kacak + si cantik