Maafkanlah sahabat anda -





hai semua ! skrg nie aku dah mlas sgt sgt nak update blog nie ! blogwalking ja aku rajin . hat len mlas weyh ! aku pon x taw napa . hahaha . tiba tiba datang satu idea nie tentang sahabat ! ampa semua msti ada sahabt / teman / kawan kan kan ! sapa yang xda ? sila angkat hidung supa aku 0_0 !

pewwwitt pewittt ! mula mula bersahabat . bagai kuku dgn isi ! lama lama bermusuhan seperti anjing dan kucing . heh ! buat apa gado lama lama nie ? berfaedah sgt ka ? gado sat sat dah la tapi x elok juga . x payah gado la wei , senang cita ! wat penat ampa ja kalo gado gado nie . walopon hal remeh temeh atau hal besaq . maafkan sahabat anda tu dgn hati yg terbuka . jgn pendam lama lama ! *aku rasa penat sbb aku pernah alami keadaan nie ! semua org x kan laqi dari masalah nie kan . sapa yang x pernah gado gan sahabt dia , sila gtaw aku ! aku tabik sama lu la :) mustahil la kan . kdg kdg gado dgn sahabt boleh merapatkan lagi hubungan persahabatan tu . tapi sapa sapa yg x nak berbaik baik gan shabat dia sndri . itu x boleh nak kata apa la kan ! hak dia . walopon kita dah minta maaf beribu ribu kali ! Bermusuh dengan orang yang berakal lebih ringan daripada bersahabat dengan orang bodoh.

# andai suatu hari nnti . sahabt anda kembali kepada PENCIPTANYA , apa perasaan anda? sempatkah anda untuk memohon ampun darinya , atas kesilapan yg anda lakukan . walopon bersahabat ? msti anda akn kenangkan perbuatan yg anda selalu lakukan bersama dgn dia . sebenarnya . kdg2 bnyk dosa kita dgn sahabt . apa yg kita kata , dia kecik hati . itu dikira dosa ! setiap pertuturan yang  kita lontarkan kena jaga . nak buat lawak ada batasnya . kalo sesetgh org x kisah lawak kasaq taqa mana pon . tapi ampa kena taw , ada ayat ayat yg kita kata tu dia terasa sama saja laki n pompuan ni , x jauh beza taqa mana pon ! kdg2 laki nie hati lembut seperti perempuan . perempuan pula hati brutal seperti lelaki !

* aku da besa rasa kehilangan sahabat baik . so aku dapat rasakan . walopon kami berdua x pernah gado dari kecik ! buli buli adat la kan ! bila dia dah xda . rasa mcm pelik ! tapi kita kena terima seadanya ! ok skrg - aku amat hargai sahabat sahabat yg aku ada skrg ! semunya peragai ok ok . cuma ada 2 3 org la yg pelik pelik gitu ! aku nie x boleh tgk kawan kawan aku susah hati / sakit ! aku msti gelisah sama ! n  then mula la aku buat itu ini .... sejak dulu lagi tabiat nie ! aku sayang sahabat sahabat aku semua ! walopon aku x sempurna di mata mereka . stop !

HARGAILAH SAHABAT ANDA BILA DIA MASIH ADA ! MAAFKAN LAH KESILAPANNYA KERANA ITU MEMBUATKAN ANDA TERSENYUM BAHAGIA - AKU MINTA MAAF JIKA DAN PERNAH BUAT KESILAPAN TERHADAP ANDA SEMUA YANG MENGENALI AKU . 

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik