Sekain...Sesudah Holday !

syioookkk....wat snap pic bolh....
kazen aku yg tangkap kan....
saja gedix2 nak BERGAYA lebih...
syioookkk gila g ganu n kelate....ahahahha......mmg jln sakn argghhh....
sampai perut lapaq pown x wat endah...cian perut aku........
lat sana mkn pg n mlm ja.......tu pown semua org rungut....
lapaq...lapaq......bru nak cri kdai mkn....allalalala.......pnat uh aku jln sana sini...
apa pown mmg masyoookkk lah........bolh diktakan kulim mnjadi hitam....
tp x lah hitam mcm kaler hitamm....hitam sekadr org melayu......
lalalalalalallalaal..........mcm2 argghhhh....aku beli......
bju batik untuk tema clas......kain nak wat bju kurung....2 helai uh.....
ahahahha......kopok losong ++ lekor....x terlupa juga t-shirt KELANTAN....HEHE!!<3
mama aku lg ar shopping sakan....sampai nak rm1000 habis...ahahahahhha

ie lah aku time cuti....pix nie kat PCB...
taw x menda apa?....
PANTAI CAHAYA BULAN....
pantai nie dah x leh mndi uh.....
tingat knagan dulu masa pi mandi kat
panatai tuh.......
kngan nie time BESAQ lak !
nie haha.........
kazen aku.....
agk mereng kami bila bertemu......
kahkahkah....


No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik