KELANTAN DAN TERENGGANU

meh semua...saya nak cita nie !!
hhaa...mlm nie nak tolak g klntan n ganu uh.....jom2 ikut...weee=)
dah lma sanad x g mlncong gan my family...kali nie nak g jauh sana ha....
pntai timoq...las aku pi gan dak2 ppn dlu....time skul teknik uh....
kali nie...aku nak join my familyy !! hoooorayyyy !
bes juga kan...law g sana dapt mndi pntai...lma dah x mndi..
if g langkawi pown x mndi pntai...sbb maksu n paksu kdg2 bz juga...alallalalala...
law g ganu x dapt mndi pown xpa...demi keselamatn kan...
kdg2 tkut juga..sbb belah timuq nie pntai yer bhya lah juga......
kali nie nak spend time gan family..if xda palh jumpa kawn2 uh...alooo
rindu plak kat korg...rmai dah yg ajk kuaq....HEHE......
len kali eh...t kau sometin kat korg yer.......aku x pnah lupa korg pown....
weee=)...sbb tuh aku disyngi korg kan?...alallalalala...........
hah !! dah lalut kot len.....mlm nak tolak pas magrib kot.......
sblom tuh nak tunggu abg aku n my cousin !
dowg naik bas kul 5....dri ALOQ STAQ !...
pee2 pown...tungu part seterusnya...JOM ENJOY>..wee=)

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik