My Family -

EHHH!!...korg semua...mai2 dngr kisah family aku...hahahahah...aku nak cita kat korg uh...wuuuaaa !!!
aku ada sorg bapa....nama nya MHD KHATIM BIN SIDEK...huhu....bapa aku nie anak kedua...dri 5...sebenaq nyer dye ada 8 adik badik...tp apakan dya...lgi 3 sudah pergi wat selama-lamanya.."(..lah...sedeyhkan....tp xpa...yg hidop kna teruskan hdop untuk dapt apa yg dihajti....HIHI=)....bapa aku nie kadg2 sporting juga...tp dye pndiam sikit....ktanya xda apa yg nak sisembangkan...ahahahahahha.....dan juga aku ada sorg mama yg sgt baik ++....wee=)...nama nya IZHAM BINTI ABDULLAH...mama aku nie ank ke 10 dri 11 adik badik...weihh...tok MARIAM iaitu mak kpda mama aku...wah !! ank tok sanad ramai...suka2...sbb happy family ktakan...allalalal...tp tok n tok wan aku dah xda....:(...hahahah....rmai uh ank buah aku...ank nakan mak aku....ahahha !! mama aku dah ada cucu taw...terlalu ramai sanad..sbb cousin aku dah ramai yg kawin...wee=)...cucu sndri blom ag lah...alalalalalala...mama aku sanad pndai masak.....dah la apndai sedap pula ! tgk uh anak yer...badn makin bulat...alalalalallala.......sesudahnya bapa n mama ku kahwin...dapt lah 3 org cahaya mata....1st -MOHAMMAD SYAHMI...umuqnya bru 20 taun...tp pagai ala2 manja sikit....sbb adik2 yer semua mnja...hahahahahah.......abg aku bljaq kat KK jitra,x lma lagi nak hbis dah...t bolh eh blnja adik mkn...weee...suka2..alllala.....2nd pulak....sapa nyer?...aku lah...ahahahah.....aku sanad suka jd ank tgh...sbb aku lah yg pling ngda2...like baby...bkn BABIES yer.....umuq aku bru 18 taun..study kat PTSB jer.....angan2 nak masok UITM...tp x dpat...dorg x nak aku bljaq jauh la tuh...HIHI=)...aku nie uh suka kawn gan semua org....tp pling de best kawn gan geng2 TEKNIK....au syg ampa noh !!....aku nie xde lah mnja...HNYA ketegaq sat ja...tp xpa...aku x pnh hmpakan mama bapa aku...lalala......3rd plak...adik aku....aku beza gan dye 5 taun...sbb tuh aku manja la juga....lama xda adik un...tup2 ada adik...hihii...nama yer NUR IRDINA...bru 14 taun...study kat SMKSAC,kulim....hahaha.......aku suh tukaq skul x mao...nak gak skul convent.......dye kap x suka tukaq skul...ahahahah ! kelkar lah...skrg dye jd pngawas...ikut akak yer....!!!.....aku syg ampa lah semua.....suatu hari nanti kami berjnji akn bngga kan mama bapa kami...kmi x mao mama bapa tingglkan kami...kmi nak still gan dowg saja....aku bersyukur sbb dapt family bhgia...aku x nk org rosakkn family aku.....opppszz...lam fmily aku ada pngilan mnja...hihi...abg= bie...aku=adik...adik aku=yang !!!!!
sudah la cita sal nie !.....apa2 pown doakan family kami akn terus bhgia yer...sya pown doakan family ampa juga !....
AKU SYG BAPA,MAMA,ABG N ADIK...

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik