terkelu . tersentap . terkejut .

YA ALLAH .. kau beri dugaan yg sgt2 berat kpada hambaMU , YA ALLAH ..

*aku rsa gelap dunia nie ... ummm . x snggup aku dgr lagi bnda nie terjadi . tp knapa terjadi ? ummm ... al-fatihah . bru mndapt berita . ank menakan aku dah kmbali ke rahmatullah . pergi mnghadap illahi . kak imah , abg epi ..kuat semngat .. dugaan nie mmg berat untuk abg n kak tmpuhi .. tp ini semua ujian ALLAh ... ALLAH lebih sygkan irham ..

*tiba2 irham demam ... kna masuk icu .. otak bngkak . kna serang virus . knapa irham ? sblom nie irham sihat kan .. YA ALLAH .aku msih x percya semua nie terjadi . bru 2 mingu lpas aku dukung dye . aku main gan dye .. arwah irham masih kecik . bru 9 bulan . ummmmm ... bwa bersabar !! semoga arwah irham di tempatkan gan org2 beriman . AMIN .. AL - FATIHAH ...

nak balik kg skrg . SALAM ..

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik