tidak terdaya lagi --

tiada percintaan lagi dalam hdop saia . knapa ? tiada jawapan - hnya hati saia yg tahu jawapan ya ! x perlu kejar cinta cintan ini - kejar lah kerjaya - kerana ia akn mmbhgiakan anda di masa depan - saia x kisah pown -org nak ka x nak - ada aku kisah ? ada aku peduli ? oh ... tidak ! knapa takut bila xda pakwe ? xda psgn ? urmm - plik seketika - jodoh kan ALLAH yg tentukan - kita hnya merancang -- bila single - terasa lbih bhgia - jika ada psgn -- adakah perasaan kita sama dgn persaan kekasih kita ? umm - kdg2 ..apa yg dye wat  .. x kna gaya kita ! begitu juga kita - msty nak gado - msty ada salah phm .. adat la tuh kan - tp jika selalu gado -- x sehaluan - baik kita lupakan saia - haha - dah biasa gan keadaan single - rasa seronok - tp jika saia ditakdirkan gan seseorg - saia akan mnjaga dye sebaik2 ya - ! itu jnji saia - saya kan kasihi dye - cinta kan sepenuh hati saia - saia ikhlas mnerima psgn saia seadanya ! tp kan .. hati saya tetap sayg dye .. cinta ? blom lagi ..hnya syg saja yg ada . ntah la ..napa saia syg dye ? setelah yg lama pergi .. dye muncul .. sbb tuh saia syg dye .. yg lama ? huh ! dah x syg .. bnci mula mnguasai hati saia - mmg saia bnci dye - tidak akn tukar ! tetap bnci dye . grrr ! MAAF -- SAIA DAH BNCI AWK AMIR !

awak .. napa saya tetap syg awk ? NAPA ? walopon saia tahu .. apa yg diperkatakan oleh awk hari tu - tetap juga hati nak syg awk - walopon hati saia hampa - tp tetap syg ! umm - hati nie x pnah pnat kan - walopon dye tahu . bnda tuh x kan terjadi ! hati saia mmg cam nie - dah halang - tetap juga begitu - jika tercapai keadaan ni suatu hari - saya org yg pling seronok - walopon - org ckp pasal awk itu ini - saia x kisah ! setiap mnusia ada kekurgn ya kan - xda sorg pown yg perfect kat dunia nie --

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik