selAmAt hArI jAdi ke 19 !


tik tik tik ! jam sudah mnunjukkan pkul 12.00 tgh mlam - 20 JUN 2011 .. apakah tarikh ini ? huh ! sagt pnting dalm hdop aku ! tarikh ini lah aku dapt mlihat duniawi yg sgt menarik ! tarikh ini juga ! mama aku berusaha untuk mnyelamatkan aku ! i love u mama kerana mlhirkan kaka dgn baik dan mndapt keizinan dari ALLAH S.W.T untuk terus kekal di dunia semntara ini :) --

tepat suda pkul 12.00 am .. huhu ... 1st wish my birthday ... abg angkat aku ..syed ! dri kul 11.30 dah kol aku - saja ja sbb dye pown dapt kol free ... bzday dye 14 JUN .. so gedix2 kol aku awai ... hehe .. kata nya nak jdi org pertama ! sbb aku pown jd org pertama wish kat dye ! fuhhh -- makasih syed ! aku syg ang ... hehe .. harap2 pershbtan kita kekal yehh !! .. org kedua wish ! mas .. haha ... sngup tungu kul 12 nak wish kat aku .. maksih kawn .. love u so much .... n terusnya .. dri kawn2 ... my roomate tersyg ... sara .. dye kata ada adiah .. huhu ! semngt berkobar2 nak tungu dye blik sini :) haha .. thnks yer sara ! .. i love u ! muaaahhxxx ... kepada kawan2 fb ... sampai beratus2 org wish ..tq so muchxx yer ... mira - meknab .. fatin izzati - etty .. dadda -- ramai2 la .. tq so much .. aku syg ampa semua .. x lupa juga kepada si faizal ngek ! walaweyh ... dye nie bab nak knakan aku mmg pling top la ! haha .. pg2 dah pnat gelak gan dye ! . saja la nak pkna org ! huhu .. xpa ! i love u ..haha ! kpda abg min .. trimas yer .. hadiah anda akn saia jga baik2 :) abg fazil .. maksih yer abg .. abg adalah .. abg adik ! .. kak anis ..tq so my my lonely sister .. adik danil ! tq yer dik ..akak akn tuntut hadiah ! haha .. kpada cousin2 .,, mak saudra .. trimas ! blik kg nnti .. kaka nak hadiah .. ahhahaha :) yg terakhir -- maksu ------- hehe ! i love u syg .. dpt pic dri dye ! cantik .. nnti saia tunjuk k :)
lastly -- for my parents ! ..tq so muchhh ... mama bapa blnja mkn -- mmg knyang la ! tomyam favourite ! i like it :) ... i love u my mum -- my dad ! sampai bila2 xda org dpt pisahkan kasih syg saia terhadp anda berdua .. !

kali nie dapt hadiah jam :) ! haha .. wana purple .. nak tgk x ? jap g saia kasi tgk ok ? .. haha -- tungu kawn2 blik .. nak hdiah ..nak hadiah -- haha -- sengal toi ! trimas u all ..


* hadiah hari jdi yg ke 19 .. dapt jam ! wana pa tu ? purple kan .. walaweyh ! cantik :) hehe


ini pulak dtg yer dari kawan baik saia --hehe .. jom terjah blog dye ! blog ye nama maksu .trimas kawan :)
nak hdiah .. hehe :) !!! hahahahaha

2 comments:

komen komen dari si kacak + si cantik