grr -- cik zati tersenyum riang -- tp ada kala tersedih sepi --

Apa pulak kali nie entry aku yeahhh -- hah -- pasai result SEM 2 lah -- grr -- takut juga aku -- 1st2 tunjuk pointer -- huh ! lega gila-- sbb tgk pointer mmg menaik gila -- dulu sem 1 dpat pointer 2.** ja -- hah -- x pndai -- mlas bljaq-- cam tuh lah jd yer -- sem 2 pulun -- pulun -- last2 dpt juga pointer 3.** sometin lah -- x nk gtaw -- t korg2 semua kutuk aku -- sbb korg semua pndai2 uh -- pointer hbt2 -- akj pulak tuh -- grrr -- aku bersyukur -- sbb aku lulus semua gan cemerlang -- akj blom aku kecapi -- tp -- aku akn usha untuk next sem - grrr --- saya harap saya bolh -- seronok sbb pointer naik mndadak -- alhamdulillah -- berkat saya doa -- ummm -- makasih ---

*kepada tuttt (f*****) .. grrr -- saya nak tulis pasai awk bodak senget -- jgn marh naih -- x baik taw marh saya -- nnti saya saman awk -- haha -- ummm -- sedih uh dgr apa yg awk kta semlm -- sya terkjut -- grrr -- saya nak tdoq pown x lena ( ehh .. mlbih2 pulak cik zati nie ) biaq lah -- cik zati risau kat dye -- law lah cik zati bolh tukaq -- cik zati dah tukaq dye punya tuh uh -- tp apa kan daya -- saya seorg student saja -- umm -- awak -- awak -- teruskan k -- saya x tgk awk nnti -- rindu plak -- hehee -- awk kna kuat hadapi semua nie -- mybe ada hikmah sebalik yer ? ntah2 nnti SEM 3 .. awak AKJ  uhh -- sapa sangka kan ? bnda nak jd -- kna usaha lbih kali nie -- jgn dok main bnyk2 dah -- tp jgn dok bljaq sampai tension2 lak -- rugi nnti -- bljaq mcm besa2 ja -- tp kna lbihkan -- semoga berjaya lagi .. tahniah yer =)



*kepada dua sahabt saya nie -- grrr -- mcm dirancang pulak kan -- sama jer korg un -- hehe -- semlm la sedih dgr2 korg dua kna tuttttttt -- tp sat ja -- taw -- korg pown sedih kan -- tp sbjek korg susah uh -- taqa saya pown terkial2 .. apatah lagi kamu -- 6 paper kan .. xpelah syg ku IKA n MAS -- nnti zati blnja korg taw -- sbb korg pas sbjek IBS -- hehe ... dah la .. keadaan korg tdak mngizinkan -- tp korg berjaya .. tahniah taw -- jgn give up -- teruskan usaha juga -- korg hbat -- korg kuat -- korg pndai -- zati selalu doakan korg yer --- ada hikmah apa yg berlaku nie .. grrr -- cik zati nie suka sgt bg org rasa sedap hati kan -- sbb cik zati x nk korg semua sedih2 uh --- yeaahh -- korg akn berjaya nnti -- jgn isau taw -- GOOD LUCK --gambateh --gambateh -- yokk -- yokk -- haha -- trade mark -- grrrrr

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik