awak2 semua nak tahu x ? saya malu la .. haha .. nie tgk .. lalalalal... MY BFF saya cita sal saya kat blog dye .. aissshhh -- teruih kmbang -- haha -- teruih rasa terpuji -- like gegh la zati nie -- kahkahakah ... nie lah .. saya copy2 n paste ,,, lalala..blog dye nama http://ikadagurlz92.blogspot.com......

ney la keja akoo.. wat koleksi si cumel... hehhe.... akoo sowg yg gila2 bdk jgk la.. sama ja ngn bff akoo zatie nureyza.. knal??? dia neyh peramah telebih... gila2 cket kloo kmi 2.. hehhe....dia pon jenis gilabdk jgk la... sama ja dia ngn akoo..... apa akoo ska dia pon ska.. da mcm adik beradik plakx... hehe nk tgk x pic dia???? jap erk..........................................

neyh ha zatiey nureyza my bff... 
kat mn pon mesti kmi bersama...dri skol teknik dloo sampai la skunk... x penah pisah.... smpai uma sewa akoo pon dkat uma dia ja.. hahhaha.... lwak toy... p kot na pon mesti jmpa... neyh la yg dikatakan sahabt dunia akhirat... an3??? bez dpt kwn ngn dia... caring siot.... da pape gtau ja dia....mesti akn tolongnya... hehe tol x kawan??? 

haha... btoi kawan ... susah seng kita bersama k ,,, saya susah .. awk tolong ... awk susah .. saya tolong ... kan nama yer kawn cam tuh ... hehehe .. love u more222 ... maksu ..wee=)

2 comments:

komen komen dari si kacak + si cantik