Dinner Tmpoint Appreciation Night 2012



Selamat pagi readers ! buat apa pagi pagi ni ? ada yg masih tdoq kan kan ? heyakkk ! bagun lah wahai wahai sahabat ku sekalian ! dah nak tengah hari nie - hikhikhik -- setelah siap buat report *siap ke ? aku nak blogwalking + new entry pulak hari nie _-_ tajuk sudah di tulis yer _-_

Sabtu , 2 June - dah lama dok menanti tarikh nie sejak LI lagi ! sebab? kenapa ? hah - nie nak habaq kat hampa nie -- errr ^__^ join dinner tmpoint seluruh malaysia - how come ? tak pernah ku sangka yang aku dapat join - * masa mula LI mmg dok pikiaq dah . kalo tmpoint ada dinner besaq nak join lah - msti best ! lastly , apa yang aku fikirkan tu terjadi - amin amin :) - alhamdulillah . bos and staff tmpoint kulim sgt lah baik - x ku duga - sebaik itu depa layan aku - aku pon harus tunjuk attitude yang baik time LI dan diman sahaja - * mmg baik dah pon .opzzzz * sahih ada yang buat mimik muka tanda tak setuju la tu * HAHA .muahh muahh :3 - aku makan bnyk mlm tu - tapi tak semua makanan lah ! jaga BADAN + PERUT - haha !! dinner sgt bestt + terhibur dgn persembahan2 yang mantop ditambah pula dengan artis malysia AWIE - dia nie pelawak rupanya . heee -Jom tgk gmbaq :)

heyakk - kesewelan aku sudah menjelma !
aipp aipp ! comel ya kami dua ..
muahh muahh ! 

cik milah , zati , kar mar dan anis -
nice , beautifull - 

Staff Tmpoint Kulim
*hat tengah tu EXECUTIVE MUDA ye kawan kawan *

seronok tegok persembahan AWIE -
*sampai x sempat nak makan aiskrim .wuhuu

yeahhhh - saya dan kak marlia !
cantiknya tudung kak mar - ada bunga ros :D

am , cik milah dan kak farah -
am uh x mao rngkap gmbaq !
cik milah hmboi kemain - lawak rayban ? HEE

kak sham dan kak farah -
both of u - so beautifull . 

abg khalis dan kak mar -_0
abg khalis nie lawak kdg2 dok buat serius boleh .heee
kak mar nie senyap juga kdg2 .huhu

we again ! maap la nuhh :)

hampa taw siapa ?
* nie lah bos kesayangan aku !
Puan Lia .- haipp bos -- heee

dah nak balik dah !
ehh cik milah lidung saya lah :(

saya dan kak sham !
maaf - gmbaq kami pling bnyk -- heee
sbb aku la tu .asyik ajak berposing saja :)

eh siapakah itu ?
*malam malam pakai rayban - heww !
comel kan ? *nak pang sedaih .HAHA



haipp - ramai tanya saya dapat award ke ?
* apa yang anda fikirkan ? HAHA


TAHNIAH TMPOINT KEDAH PERLIS
menang 3 anugerah !
tahniah tahniah ---
kalo ada rezeki nnti zati keja kat Tmpoint Kulim nuh --
heeeeeee -- Ezzyezzet 

Jumpa lagi babai semua !

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik