wow ~~ enjoy ! cuti dah stat !!

wow ~~ lama lah juga x update..padahl bru tingai 2 hari...mcm ada sarang2 ja lam nie..hahahaa.......
rini dah hbis final..yehuu...otak saya dah diperahkan untuk ekonomi...marketing and commercial law ...huh !! exam kali nie mmg mncabarlah.....makk aiii...agk senng..agk susah..law susah..susah sunguh..law seng..senang sunguh2 aihh...apa pown dah hbis..x yah nak pkiaq lagi...x yah nak kenang2..hhaha...enjoy ja uh....
pas nie mao keja..stat 2.5 uh...hehe..keja kat tmpat lama uh..masa keja pas spm dulu..TUPPERWARE....
aku kata aku keja ni..msty org gelakkan aku..napa ? dorg kata aku kerja wat tupperware..wat plastik..ahhaha !! korg ngarut toi lah....aku suka keja situ.....nie jual tuperware hat yg mahai tuh la...ampa ingat hat murah2 tuh ka ? x dak aih...nie mhai punya..berkualiti !..mai ramai2 jd ahli tuperware nie...bes !! keja sini bes ! macm aku bljaq skrg ! kos diploma marketing..haha....ada la sikit2...nak wat LI kat situ bolh dak ? law bolh ! huh lega aih....aishh..nie dah melalut la !!!!!!!!....tokey dye baik lah..huhu...aku saja suh mak aku tnya....n dye kap..dtg la keja..dye suka ! wow ~~ saya lagi suka aunty mao amik saya keja ...makasih yer aunty...t saya akn lagi tingkatkan kerja saya..sbb dok lam air cond saja ! haha..~ masyokk lah....mngadap komputer..bes2...angkat telpon..hello ~~ tupperware kulim..mao oder apa? haha...cewaahhh ~~~~~huhu.......do work must be properly..right ?? alohai..speaking pulak..ntah btoi ker x tuh ?? saya ank org malaysia !! x reti bi2 nie..ahhahahahahahaha......(wat2 x reti un )...xpa lah..enjoy....kerja..enjoy.....hihihi...2 bulan cuti ~~ besss yerrr !!!!!!!!!!!!

P/S = kawan2 selamat bercuti..jga dri baik2 naih...jgn dok ketegaq sgt ! 2 bulan ja ! haha ... jumpa lagi di bulan 7 yeahh......

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik