LIKE vs NOT LIKE

RABU ~
02.03.2011 ~

SUKA ( yg berkaitan gan dri )
~suka no 6 !! haha...
~ mkan tomyam pedas. ! kaw2 yer
~ koew teow goreng ++ tomyam...sdap lah !
~ suka wana purple..mmg favourite loh !
~suka kawn gan org yg openminded !
~ suka ckap byk ! haha..sehari x ckap..bukan NUR IZZATI la noh !
~ terlbih peramah !
~senang rapat gan org ! asset yer - pndai wat lawk...idea yg syok2 bila bercerita itu ini.....
jd mami jarum ka?? oh tidak sama sekali.. ~~ just funny with my fwend !
~ suka gan masakan mama ~~ mmg kaw lah...
~air lak?? ribena+horlick aiss !! aisshh..sedap yer..
~ suka gelak...law gelak..msty ada org gelak dgr aku gelak ~~ hihi !
~ berkawan gan semua org..yg sudi kawn aku la...yg x sudi..ok jer ! huhu
~ suka makn big apple ! HAHA !
~ suka kaco org ! sakt jer lebih !
~ suka dgr lagu ^^^^^_^^^^^
~ suka bca novel -cintan2
~ suka menangis

TIDAK SUKA !!!!
~    tak suka gan org yg depan baik..belakang mcm gampang !
~ yg suka over2 bila bercakap ! (cam anak pm lak ) aku rsa ank pm pown x over bila berckap !
~ belagak gan kemewahan dri  !(belagak kaya)
~ x suka pk hal org lain (tp yg tersyg ja akn aku pk)
~ x pnah kco hdup org lain yg aku x suka !
~ x suka manusia yg pntingkan dri sndri !
~ x suka memilih..not mind lah !
~ x suka minum milo !! elergic..hehe(x sedap)
~ x suka mkn  petai ! x pnah mkn sebenarnya..aikk? pahit lah !
~ x suka bila kat fb org masuk chat ! tnya bukan2...rimas la !
~ x suka gan suasana begit !
~ x suka gn manusia yg sombong ++ bodoh !
~ x suka gan laki yg belagk  !
~ x suka gan laki yg suka permainkan hati pompuan !
OR ~ x suka gan pompuan yg suka permainkan hati laki !

TAMAT SUDA =)
INILAH YG AKU SUKA N X SUKA..PDAHL BNYK LAGI !
TP MLAS NAK ELABORATE BNYK 2 !
CKUP LAH BNYK NIE JA !

No comments:

Post a Comment

komen komen dari si kacak + si cantik